Keratokonus hastalarında uygulanan CROSS LINK methodu keratokonus hastaları için önemli gelişmeler sağlıyor.
13 Şubat 2007 Salı


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
sefa 21 Nisan 2009 Salı
Evet yiğit benim rahatsızlığımda keratakonus gözlük numaralarım -12 -13 miyop artı astiğmat ben lensle görme netliğim baya yükseliyor Allah'a şükürler olsun ki.ben yaklaşık 15 yıldır keratakonus hastasıyım ama bugüne kadar lens kullanmadım. Yaşım 32 inşallah kesin bir tedavi çıkana kadar lensle devam sürdürürüz hayatımızı.
umut 20 Nisan 2009 Pazartesi
sefa senin rahatsızlığın k.k. mu yoksa yüksek astigmat mı derecelerin kaç? merak ettim ben lens aldım takıyorum ama şu an orda bulduğum keskinlik yok sanki görmem de bende yüksek astigmat var ama
Yigit 20 Nisan 2009 Pazartesi
Sefa, Bu muthis seninle cok vakit geciren hocalarin ellerinde neden hibrid lens olmadigini sordunmu? Daha once hic bir hastalarinda denemislermi? Bir denemek istiyorum diye sorsana madem 2 hafta orda lens takabilmek icin ugrastin. Sana soyledikleri dogru degil, piggy back eski bir sistem hibrid yeni adamlarin bu yeni teknolojiden maalesef haberleri yok. Sert RGP lensi takmak cok zor istedigin kadar alismaya calis gene cok zorlanacaksin, benden soylemesi.
sefa 20 Nisan 2009 Pazartesi
Arkadaşlar hybrid lenslerle ilgili Ankara gazi ünüversitesi Kamil hocanın yorumu aynen aktarıyorum Aynı şeyi Güzn hocada söylemişti Hibrid lensler: Kenarları yumuşak ortası sert materyalden oluşmuştur, piggy back sisteme göre biraz daha fazla batma ve rahatsızlık oluştururlar. Bu lenslerdeki en önemli sorun lens materyalinin yeterli oksijen geçirgenliğinin olmaması ve zaman zaman korneada yeni damarlanmaya sebep olmalarıdır. Bu komplikasyonları nedeniyle çoğu hekim tarafından uygulanmazlar.
sefa 20 Nisan 2009 Pazartesi
selam arkadaşlar.Daha önce yazmıştım Güzin hocadan randevu aldım demiştim.06/04/2009 tarihinde başladığımız lens denemeleri 2 hafta sürdü ve göze uygun olan lensleri siparişini verdik.İnşallah çabuk alışırım ama denemeler çok zordu arkadaşlar 2 hafta boyunca sabah saat 10;00 dan akşam saat 17;00 ye kadar sürdü benimki baya yüksek olduğu için bende baya bi zor oldu uygun olan lensleri bulmak.Lenslerim 1 yaklaşık 1 ay sonra gelecek.Alışabilirmiyim bilmiyorum ama başka çarede yok gibi görünüyor mecburen alışacaz.Allah yardımcımız olsun.
şaşkın 19 Nisan 2009 Pazar
arkadaşlar bana yardımcı olursanız sevinirim yüksek astigmatım var lenslerim geldi bu gün ilk kez takıyorum ama bulanık sanki su damlası var gözümde birde sağ sol yazmıyo lens kutularında nerden anlayacağım sağ mı sol mu olduklarını üfff ne zor bu ya net görmem gerekmiyomuydu şimdi:((
:( 18 Nisan 2009 Cumartesi
YAKLAŞIK 1 SENDİR SERT KONTAK LENS KULLNIYORUM İLK ZAMNLARDA İYİ GİDİYODU AMA ŞİMDİ RAHATSIZIM BU HASTALIĞA KÖKTEN SNUÇ İSİTYORUM UZMANLARIN YAZMASINI İSTİYORUM :(
ali 15 Nisan 2009 Çarşamba
arkadaşlar özellikle halka tedavisini yaptıran arkadaşla yazarsa dahaiyi olur kanısındayım zaten keratakonuslu hasta kontak lensin zor bir kullanım olduğunu biliyorlar yani bu konuda tedavi yaptıran arkadaşlar (halka tedavisini kasdediyorum)şu anki durunmlarıyla öbnceki halleri arasında görme netliği arasında nasıl bir fark var yani bu kararlarından menmunlar mı bunları gerekçeleriyle yazarlarsa daha iyi olur diye düşünüyorum teşkkür ediyorum tüm yazanlara
fatma 12 Nisan 2009 Pazar
MERABA ARKADAŞLAR BENDE KERATAKONUS HASTASIYIM BUNDAN 4 SENE ÖNCE KUDRET GÖZDE INTAKS AMELİYATI OLDUM FAKAT Bİ FAYDA GÖREMEDİM HASTALIK HALA İLERLİYOR.GEÇEN HAFTADA ANKARADA AÇILAN DÜNYA GÖZE GİTTİM EFEKAN HOCA MUAYENE ETTİ VE HAFTAYA GEL GÖZÜNE KORNEARİNG TAKALIM DEDİ İLK TAKTIRDIĞIM HALKADAN FAYDA GÖRMEMİŞKEN İKİNCİ BİR HALKAYI NASIL TAKTIRACAM BİLMİYORUM.KUDRETTE CCL TEDAVİSİ ÖNERMİŞLERDİ NEYAPICAM ŞAŞIRDIM HEPİMİZE GEÇMİŞ OLSUN
Ali 12 Nisan 2009 Pazar
Sefa,Madem Prof. Dr. Guzin hoca seninle bu kadar uzun bir suredir yani bir haftadir vakit geciriyor eger ellerinde varsa bir defacik Hibrid lensi bir denemek istedigini soylesene? Hibrid lenslerin gaz gecirgenliginin olmadigini soylemesi dogru degil.

Çok Okunanlar

Dünya genelindeki Yahudi kadınlar askerlere destek için soyunup soyunup ...
İsrail saldırısına karşı ortaya koydukları tavır nedeniyle sürekli taciz ...
Babacan, sadece sermaye gruplarının değil aynı zamanda Paralel yapının da ...
ABD’de insanlar baştan aşağı siyah giyinmiş bu gizemli kadını konuşuyor.
Paraleller ‘Fazla iş yoğunluğundan yanlışlıkla dinlemişler’
Dünyanın en tanınmız şeflerinden birisi olan Darrio Barrio, feci şekilde ...
MHP Milletvekili Özcan Yeniçeri’ye yapılan şantaj ile ilgili.elde ettiği ...
Korkusuz jaguar avını gördüğü anda bir an bile tereddüt etmedi
Çeçenistan Devlet Başkanı Ramazan Kadırov, kendi İnstagram hesabından ...
Tüyler ürperten korkunç görüntüler...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.