Keratokonus hastalarında uygulanan CROSS LINK methodu keratokonus hastaları için önemli gelişmeler sağlıyor.
13 Şubat 2007 Salı


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
mehmet koçak 22 Nisan 2009 Çarşamba
yigit gerçekten dogru söylüyorsun hibrit sisteminden kimsenin haberi yok hiç bir doktorun ben biraz araştırınca yeni yeni bulamaya başladım pigback çok eski bu hibrit süper bir şeye benziyor ama nerenden temin ederiz ve fiyatı nedir yada gerçekten sert lenslere göre çok daha konforlumu bir sene sert lens kullandım ama daha yeni başlamış gibi alışamadım bende yumuşak lenslere geçtim ama ileriyi net göremiyorum yani sert lensteki görüntü kalitesi yok acaba hibriti taksam yine süper görüş elde edebilirimiyim
mehtap 21 Nisan 2009 Salı
Bende yaklaşık 4-5 ay önce kerotokonus hastalığım olduğunu öğrendim. Şimdi yumuşak lens üstüne sert lens takıyorum gayet iyi tavsiye ederim. diğer tedavi yöntemleri riskli bence herkes önce lens kullanmayı tercih etmeli. Doktorumuda herkese öneriyorum Gazi üniversitesinde Prof. Dr. Kamil BİLGİHAN.Herkese geçmiş olsun
sefa 21 Nisan 2009 Salı
Evet yiğit benim rahatsızlığımda keratakonus gözlük numaralarım -12 -13 miyop artı astiğmat ben lensle görme netliğim baya yükseliyor Allah'a şükürler olsun ki.ben yaklaşık 15 yıldır keratakonus hastasıyım ama bugüne kadar lens kullanmadım. Yaşım 32 inşallah kesin bir tedavi çıkana kadar lensle devam sürdürürüz hayatımızı.
umut 20 Nisan 2009 Pazartesi
sefa senin rahatsızlığın k.k. mu yoksa yüksek astigmat mı derecelerin kaç? merak ettim ben lens aldım takıyorum ama şu an orda bulduğum keskinlik yok sanki görmem de bende yüksek astigmat var ama
Yigit 20 Nisan 2009 Pazartesi
Sefa, Bu muthis seninle cok vakit geciren hocalarin ellerinde neden hibrid lens olmadigini sordunmu? Daha once hic bir hastalarinda denemislermi? Bir denemek istiyorum diye sorsana madem 2 hafta orda lens takabilmek icin ugrastin. Sana soyledikleri dogru degil, piggy back eski bir sistem hibrid yeni adamlarin bu yeni teknolojiden maalesef haberleri yok. Sert RGP lensi takmak cok zor istedigin kadar alismaya calis gene cok zorlanacaksin, benden soylemesi.
sefa 20 Nisan 2009 Pazartesi
Arkadaşlar hybrid lenslerle ilgili Ankara gazi ünüversitesi Kamil hocanın yorumu aynen aktarıyorum Aynı şeyi Güzn hocada söylemişti Hibrid lensler: Kenarları yumuşak ortası sert materyalden oluşmuştur, piggy back sisteme göre biraz daha fazla batma ve rahatsızlık oluştururlar. Bu lenslerdeki en önemli sorun lens materyalinin yeterli oksijen geçirgenliğinin olmaması ve zaman zaman korneada yeni damarlanmaya sebep olmalarıdır. Bu komplikasyonları nedeniyle çoğu hekim tarafından uygulanmazlar.
sefa 20 Nisan 2009 Pazartesi
selam arkadaşlar.Daha önce yazmıştım Güzin hocadan randevu aldım demiştim.06/04/2009 tarihinde başladığımız lens denemeleri 2 hafta sürdü ve göze uygun olan lensleri siparişini verdik.İnşallah çabuk alışırım ama denemeler çok zordu arkadaşlar 2 hafta boyunca sabah saat 10;00 dan akşam saat 17;00 ye kadar sürdü benimki baya yüksek olduğu için bende baya bi zor oldu uygun olan lensleri bulmak.Lenslerim 1 yaklaşık 1 ay sonra gelecek.Alışabilirmiyim bilmiyorum ama başka çarede yok gibi görünüyor mecburen alışacaz.Allah yardımcımız olsun.
şaşkın 19 Nisan 2009 Pazar
arkadaşlar bana yardımcı olursanız sevinirim yüksek astigmatım var lenslerim geldi bu gün ilk kez takıyorum ama bulanık sanki su damlası var gözümde birde sağ sol yazmıyo lens kutularında nerden anlayacağım sağ mı sol mu olduklarını üfff ne zor bu ya net görmem gerekmiyomuydu şimdi:((
:( 18 Nisan 2009 Cumartesi
YAKLAŞIK 1 SENDİR SERT KONTAK LENS KULLNIYORUM İLK ZAMNLARDA İYİ GİDİYODU AMA ŞİMDİ RAHATSIZIM BU HASTALIĞA KÖKTEN SNUÇ İSİTYORUM UZMANLARIN YAZMASINI İSTİYORUM :(
ali 15 Nisan 2009 Çarşamba
arkadaşlar özellikle halka tedavisini yaptıran arkadaşla yazarsa dahaiyi olur kanısındayım zaten keratakonuslu hasta kontak lensin zor bir kullanım olduğunu biliyorlar yani bu konuda tedavi yaptıran arkadaşlar (halka tedavisini kasdediyorum)şu anki durunmlarıyla öbnceki halleri arasında görme netliği arasında nasıl bir fark var yani bu kararlarından menmunlar mı bunları gerekçeleriyle yazarlarsa daha iyi olur diye düşünüyorum teşkkür ediyorum tüm yazanlara

Çok Okunanlar

Okan’ın CD’yi Askeri Savcıya teslim ettiği, CD'nin Cemaat'in TSK ...
Gill Kenyon, Barbara Henning ile kocası arasındaki ilişkinin geçen yıl ...
Adama resmen piyango vurdu..
Sakladığı iç çamaşırları tavanı yıktı
Bu konuda herhangi bir açıklamada bulunmayan Tuğba Ekinci, Habertürk ...
Cemaat medyası da STV Ceo’su Hidayet Karaca’nın tutuklanmasıyla son bulan ...
Balıkçı tekneleri askerler tarafından bombalandı..
Maymun yaklaşık 20 dakika boyunca bilincini yitiren arkadaşını kendine ...
“Gericiliğe ve faşizme karşı Haziran çağırıyor” başlığıyla toplanan ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.