Keratokonus hastalarında uygulanan CROSS LINK methodu keratokonus hastaları için önemli gelişmeler sağlıyor.
13 Şubat 2007 Salı


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
filiz 29 Nisan 2009 Çarşamba
bende karatkuns hastası olan şanslı kişilerdenim halka tedavisi oldum menmunum çünkü başagrılarım azaldı ikiçocuk annesi olmama ramen kendimle barışıgım buna şükür hiç göremeyenler nopıyor hepinize geçmiş olsun inşaah daha iyi sonuçlar alırsınıztürk hekimlerine tüşekkür ederim
mehmet koçak 22 Nisan 2009 Çarşamba
birinin yazısını okudum ben halkada oldum ışında ama sonuç sadece hastalıgı durdururyor ilerleme olmuyor ama görme kalitesi azda olsa düzeliyor yani yine kontak lesnlere muhtaçsın ben istiyorumki nasıl kansere çare var ise keratokonusa çare olmalı avusturyada doktor zirmhel diye bir doktor var o yeni bir şeyler bulmuş ama bilmiyorum artık
mehmet koçak 22 Nisan 2009 Çarşamba
yigit gerçekten dogru söylüyorsun hibrit sisteminden kimsenin haberi yok hiç bir doktorun ben biraz araştırınca yeni yeni bulamaya başladım pigback çok eski bu hibrit süper bir şeye benziyor ama nerenden temin ederiz ve fiyatı nedir yada gerçekten sert lenslere göre çok daha konforlumu bir sene sert lens kullandım ama daha yeni başlamış gibi alışamadım bende yumuşak lenslere geçtim ama ileriyi net göremiyorum yani sert lensteki görüntü kalitesi yok acaba hibriti taksam yine süper görüş elde edebilirimiyim
mehtap 21 Nisan 2009 Salı
Bende yaklaşık 4-5 ay önce kerotokonus hastalığım olduğunu öğrendim. Şimdi yumuşak lens üstüne sert lens takıyorum gayet iyi tavsiye ederim. diğer tedavi yöntemleri riskli bence herkes önce lens kullanmayı tercih etmeli. Doktorumuda herkese öneriyorum Gazi üniversitesinde Prof. Dr. Kamil BİLGİHAN.Herkese geçmiş olsun
sefa 21 Nisan 2009 Salı
Evet yiğit benim rahatsızlığımda keratakonus gözlük numaralarım -12 -13 miyop artı astiğmat ben lensle görme netliğim baya yükseliyor Allah'a şükürler olsun ki.ben yaklaşık 15 yıldır keratakonus hastasıyım ama bugüne kadar lens kullanmadım. Yaşım 32 inşallah kesin bir tedavi çıkana kadar lensle devam sürdürürüz hayatımızı.
umut 20 Nisan 2009 Pazartesi
sefa senin rahatsızlığın k.k. mu yoksa yüksek astigmat mı derecelerin kaç? merak ettim ben lens aldım takıyorum ama şu an orda bulduğum keskinlik yok sanki görmem de bende yüksek astigmat var ama
Yigit 20 Nisan 2009 Pazartesi
Sefa, Bu muthis seninle cok vakit geciren hocalarin ellerinde neden hibrid lens olmadigini sordunmu? Daha once hic bir hastalarinda denemislermi? Bir denemek istiyorum diye sorsana madem 2 hafta orda lens takabilmek icin ugrastin. Sana soyledikleri dogru degil, piggy back eski bir sistem hibrid yeni adamlarin bu yeni teknolojiden maalesef haberleri yok. Sert RGP lensi takmak cok zor istedigin kadar alismaya calis gene cok zorlanacaksin, benden soylemesi.
sefa 20 Nisan 2009 Pazartesi
Arkadaşlar hybrid lenslerle ilgili Ankara gazi ünüversitesi Kamil hocanın yorumu aynen aktarıyorum Aynı şeyi Güzn hocada söylemişti Hibrid lensler: Kenarları yumuşak ortası sert materyalden oluşmuştur, piggy back sisteme göre biraz daha fazla batma ve rahatsızlık oluştururlar. Bu lenslerdeki en önemli sorun lens materyalinin yeterli oksijen geçirgenliğinin olmaması ve zaman zaman korneada yeni damarlanmaya sebep olmalarıdır. Bu komplikasyonları nedeniyle çoğu hekim tarafından uygulanmazlar.
sefa 20 Nisan 2009 Pazartesi
selam arkadaşlar.Daha önce yazmıştım Güzin hocadan randevu aldım demiştim.06/04/2009 tarihinde başladığımız lens denemeleri 2 hafta sürdü ve göze uygun olan lensleri siparişini verdik.İnşallah çabuk alışırım ama denemeler çok zordu arkadaşlar 2 hafta boyunca sabah saat 10;00 dan akşam saat 17;00 ye kadar sürdü benimki baya yüksek olduğu için bende baya bi zor oldu uygun olan lensleri bulmak.Lenslerim 1 yaklaşık 1 ay sonra gelecek.Alışabilirmiyim bilmiyorum ama başka çarede yok gibi görünüyor mecburen alışacaz.Allah yardımcımız olsun.
şaşkın 19 Nisan 2009 Pazar
arkadaşlar bana yardımcı olursanız sevinirim yüksek astigmatım var lenslerim geldi bu gün ilk kez takıyorum ama bulanık sanki su damlası var gözümde birde sağ sol yazmıyo lens kutularında nerden anlayacağım sağ mı sol mu olduklarını üfff ne zor bu ya net görmem gerekmiyomuydu şimdi:((

Çok Okunanlar

Kabilenin 60 bin yıldır minik adada yaşadığı ortaya çıktı.
Şiddetli çatışmanın devam ettiği öğrenilirken güvenlik güçleri bölgeye ...
Sunucu ve yazar İkbal Gürpınar Ermiş, 2 yıl önce evlendiği kocası Emre ...
Astsubay Yalçın Nane'yi'yi şehit eden köpeğin uyruğu belli oldu
Gördüklerinize inanamayacaksınız..
Terör örgütü PKK önce kahpe cinayetlerle 5 günde 6 güvenlik görevlisini ...
Ağır sıklet boksör Erkan Teper, muhteşem bir nakavtla İngiliz rakibi David ...
The Sun gazetesi konuyla ilgili özel haberinde 69 yaşındaki Lord Sewel’in ...
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Sarayı'nda TBMM Başkanı Yılmaz ve ...
Kendini ağaçta sallandırdı..
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.