Keratokonus hastalarında uygulanan CROSS LINK methodu keratokonus hastaları için önemli gelişmeler sağlıyor.
13 Şubat 2007 Salı


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
sefa 20 Nisan 2009 Pazartesi
Arkadaşlar hybrid lenslerle ilgili Ankara gazi ünüversitesi Kamil hocanın yorumu aynen aktarıyorum Aynı şeyi Güzn hocada söylemişti Hibrid lensler: Kenarları yumuşak ortası sert materyalden oluşmuştur, piggy back sisteme göre biraz daha fazla batma ve rahatsızlık oluştururlar. Bu lenslerdeki en önemli sorun lens materyalinin yeterli oksijen geçirgenliğinin olmaması ve zaman zaman korneada yeni damarlanmaya sebep olmalarıdır. Bu komplikasyonları nedeniyle çoğu hekim tarafından uygulanmazlar.
sefa 20 Nisan 2009 Pazartesi
selam arkadaşlar.Daha önce yazmıştım Güzin hocadan randevu aldım demiştim.06/04/2009 tarihinde başladığımız lens denemeleri 2 hafta sürdü ve göze uygun olan lensleri siparişini verdik.İnşallah çabuk alışırım ama denemeler çok zordu arkadaşlar 2 hafta boyunca sabah saat 10;00 dan akşam saat 17;00 ye kadar sürdü benimki baya yüksek olduğu için bende baya bi zor oldu uygun olan lensleri bulmak.Lenslerim 1 yaklaşık 1 ay sonra gelecek.Alışabilirmiyim bilmiyorum ama başka çarede yok gibi görünüyor mecburen alışacaz.Allah yardımcımız olsun.
şaşkın 19 Nisan 2009 Pazar
arkadaşlar bana yardımcı olursanız sevinirim yüksek astigmatım var lenslerim geldi bu gün ilk kez takıyorum ama bulanık sanki su damlası var gözümde birde sağ sol yazmıyo lens kutularında nerden anlayacağım sağ mı sol mu olduklarını üfff ne zor bu ya net görmem gerekmiyomuydu şimdi:((
:( 18 Nisan 2009 Cumartesi
YAKLAŞIK 1 SENDİR SERT KONTAK LENS KULLNIYORUM İLK ZAMNLARDA İYİ GİDİYODU AMA ŞİMDİ RAHATSIZIM BU HASTALIĞA KÖKTEN SNUÇ İSİTYORUM UZMANLARIN YAZMASINI İSTİYORUM :(
ali 15 Nisan 2009 Çarşamba
arkadaşlar özellikle halka tedavisini yaptıran arkadaşla yazarsa dahaiyi olur kanısındayım zaten keratakonuslu hasta kontak lensin zor bir kullanım olduğunu biliyorlar yani bu konuda tedavi yaptıran arkadaşlar (halka tedavisini kasdediyorum)şu anki durunmlarıyla öbnceki halleri arasında görme netliği arasında nasıl bir fark var yani bu kararlarından menmunlar mı bunları gerekçeleriyle yazarlarsa daha iyi olur diye düşünüyorum teşkkür ediyorum tüm yazanlara
fatma 12 Nisan 2009 Pazar
MERABA ARKADAŞLAR BENDE KERATAKONUS HASTASIYIM BUNDAN 4 SENE ÖNCE KUDRET GÖZDE INTAKS AMELİYATI OLDUM FAKAT Bİ FAYDA GÖREMEDİM HASTALIK HALA İLERLİYOR.GEÇEN HAFTADA ANKARADA AÇILAN DÜNYA GÖZE GİTTİM EFEKAN HOCA MUAYENE ETTİ VE HAFTAYA GEL GÖZÜNE KORNEARİNG TAKALIM DEDİ İLK TAKTIRDIĞIM HALKADAN FAYDA GÖRMEMİŞKEN İKİNCİ BİR HALKAYI NASIL TAKTIRACAM BİLMİYORUM.KUDRETTE CCL TEDAVİSİ ÖNERMİŞLERDİ NEYAPICAM ŞAŞIRDIM HEPİMİZE GEÇMİŞ OLSUN
Ali 12 Nisan 2009 Pazar
Sefa,Madem Prof. Dr. Guzin hoca seninle bu kadar uzun bir suredir yani bir haftadir vakit geciriyor eger ellerinde varsa bir defacik Hibrid lensi bir denemek istedigini soylesene? Hibrid lenslerin gaz gecirgenliginin olmadigini soylemesi dogru degil.
:) 10 Nisan 2009 Cuma
arkadaşlar bende sert lens kullanacam kk değilim ama yüksek astigmat cerrahpaşada sipariş verdim 26 martta hala ses yok sizce daha çak beklermiyim ? birde ben öçğretmenim tebeşir tozundan felan çok etkilenirmiyim ? korkuyorum ama yapacak bişey yok sanırım
sefa 10 Nisan 2009 Cuma
mrh arkadaşlar ben şu an istanbuldayım ve bir haftadır cerrahpaşa tıpta prof dr Güzin hocaya hergün gidiyorum gözüme uygun olan sert lensi bulmaya çalışıyor ama daha sonuç alamadık haftaya yine gidecem ne kadar süreceği de belli deği.ben hybirid lensi Güzin hacaya sordum hocam ben ondan kullanmak istiyorum dedim ama bana hybirid lenslerin gaz geçirgenliğinin sert lensler kadar olmadığını ve sert lenslerin daha uygun olacağını söyledi.Ve ben Güzin hocaya sonuna kadar güveniyorum konusunda çok uzman bir dr çok fazla hastası var. Ben hataydan geldim ve bir haftadır burdayım pazartesi yine başlıycaz denemelere istanbulda olupta neden Güzin hocaya gitmessiniz hiç anlamam.Ben daha önce ankara gaziyede gitmiştim ordada bana lens vermişti muayene olduğum dr ama lensi bir kere taktı çıkardı tama dedi sparişini verelim dedi oda sadece bir göz için lens önerdi ve fyatına 1300 tl dedi vaemı böle birşey arkadaşlar yaa bende istemiyorum kalsın dedim ve çıktım.Farka bakarmısınız güzin hoca 1 haftadır gidiyorum ve devam ediyor orası bir kere taktı çıkardı tamam sparişini verelim sizce hangisi samimi takdiri size bırakıyorum hepimizin ALLAH yardımcısı olsun ALLAH'a emanet olun
Mehmet 10 Nisan 2009 Cuma
Öncelikle şunu söylemek istiyorum burada yazılan yorumlara ben artık inanmıyorum.. istemeyen benim yorumuma da inanmasın amacım polemik başlatmak değil.ve bundan sonrada bu nedenden dolayı cok yazmak ıstemıyorum.cunkı bılımın yolu 1 buradakı yorumlara takılmak yerıne 1 o olmadı 2. doktor oda olmadı 3. bır uzman doktorun gorusunu alarak teshıs tedavı olmalı.. dedıgım gıbı banada ınanmayın. ama bugun yasadıgımı yaptıgımı anlatayım ve kesınlıkle bılımden şaşmamalı ve malesef buradakı eksık bılgı yuzunden yanlıs yonlendırıyoruz.1.sı ALMANYADA rıng amelıyatı devam etmekte.. 100.000 kısı taktırıyor senede.. 2. bazı doktorlar ... belkı paragoz ama adamlar dogruları soyluyor ben tuzak oldugunu da cok fazla dusunmuyorum . 3.rıng yanı halka secme sansınız yok en azından benım yok yapabılecegım bır sey yok. bunu rakamlar soyluyor bılım soyluyor tektık sonucları soyluyor arkadaslar.Benım baska caremde kalmadı en son gıttıgım uzman doktorda bu konuda goruslerını bılgı bırıkımın aktardı bu hastalıgı 5 dıye nıtelendırırsek sen 3. derecesındesın dedı ve cross lınk sadece para kaybın bakın tekrar soyluyorum benım ıcın soylendı..ancak senın halka tedavısı olman sart( ve ben bu uzmanla bır arkadas gıbı konustum kendısınde de amelıyatı oradakı hastanede yanı kendısıne olmayacagımı da bılıyor)ıstanbul kartal goz yenı bır bına actımıslar. ben sadece bır muayene oldum cok fazlada para almıyolar. gıdıp tecrubeden yararlanabılırsınız dıye dusunuyorum eskı bır dunya goz doktoru. ertanbey.. bu konuda uzman.. cok yazdım bılıyorum kusura bakmayın ama cıdden ne zorluklar yasadıgımızı bılıyorum bırazcık aydınlatma acısından umarım faydalı olur.. yarasada yaramasada halkayı taktırmalıyım ve haftaya sonuclarını yıne yazarım.. Herkese ALLAHtan sifalar bende dahil..bılıyorum yıne karısık yazdım ama kusura bakmayın selamlar saygılar..

Çok Okunanlar

Küçük yaştaki öğrencilerini baştan çıkartıp ilişkiye girmekle suçlanan ...
Buna karşı tüm kurumlarda, başta TSK olmak üzere temizlik yapılması ve tüm ...
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan partisinin grup toplantısında önemli ...
Bilimadamlarını heyacanlandıran ışık kısa süre ortaya çıkıp sonra ...
Gaffur, Türk... Erzurumlular Erzurumlu diyor, Erzincanlılar Erzincanlı, ...
Aşağıda okuyacağınız gibi; nüfus cüzdanlarında “Müslüman” yazıp da, ...
Seda Sayan geçtiğimiz günlerde RTÜK'e gitti. Kanal D'yle olan anlaşması ...
Ortaklarının arasında Google'nin olduğu Ivanpah Güneş Elektrik Üretim ...
Ekşi, Cumhuriyet'te kaleme aldığı yazısında, "Kaçınamıyorsak en iyisi ...
Namibya'daki vahşi yaşam parkında inanılmaz bir olay yaşandı
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.