Keratokonus hastalarında uygulanan CROSS LINK methodu keratokonus hastaları için önemli gelişmeler sağlıyor.
13 Şubat 2007 Salı


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
osman 30 Nisan 2009 Perşembe
selam arkadaslar, bende keratokonus hastasıyım ama bazılarının dedıgı gıbı astıgmatlık mıyopluk gıbı belırtıler bende yoktu, cok net goruyordum.18 yasımda sag gözümde bir anda çift gorme olustu tabı trabzonda anlayamadılar daha dogrusu anlamakta gecıktıler ve su an 22 yasımdayım 4 senede gozumun gormesı %10'a dustu. 6 ay once sol gözumde de aynı belırtıler olunca hemen istanbul dünyagöz atakoy subesıne gıttım ve sol gozume gecen hafta 22 nısanda cross link oldum. sag gozumun korneası cok ınceldıgı ıcın ancak lens takabılecegımı soledi. sımdı gozum bulanık goruyor amelıyat sonrası ama doktorum 4-5 ay ıcınde eskı halını alacagını soledı. sizlere tavsiyem sudur. cross link cok onemlı bı amelıyat ama bu korneanızın kalınlıgına gore yapılabılıyor yani korneanız belli bır kalınlıktan ınceyse bunu olamıyorsunuz... sag gozumun kornea kalınlıgı 400 microndu sol gozum ıse 370 bu yuzden sol gozume yapılamadı ve normal bır kornea kalınlıgı 530-540 micron. arkadaslar kornea kalınlıgınızı ıyı bılın ve hıc durmadan bu amelıyatı olabılıyorsanız olun....
mehmet 29 Nisan 2009 Çarşamba
merhaba fılız hanım.. ne kadar oldu amelıyat olalı ? ve amelıyattan sonra kı 3 ayda gorme bozuklugu oldumu bırde hastalıgınızın boyutu hakkında bılgı verebılırmısınız yanı orta baslangıc cok ılerımı ..amelıyattan sonra ozellıkte uzagı gorme yada bulanıklık gıbı seyler oldumu ?
filiz 29 Nisan 2009 Çarşamba
bende karatkuns hastası olan şanslı kişilerdenim halka tedavisi oldum menmunum çünkü başagrılarım azaldı ikiçocuk annesi olmama ramen kendimle barışıgım buna şükür hiç göremeyenler nopıyor hepinize geçmiş olsun inşaah daha iyi sonuçlar alırsınıztürk hekimlerine tüşekkür ederim
mehmet koçak 22 Nisan 2009 Çarşamba
birinin yazısını okudum ben halkada oldum ışında ama sonuç sadece hastalıgı durdururyor ilerleme olmuyor ama görme kalitesi azda olsa düzeliyor yani yine kontak lesnlere muhtaçsın ben istiyorumki nasıl kansere çare var ise keratokonusa çare olmalı avusturyada doktor zirmhel diye bir doktor var o yeni bir şeyler bulmuş ama bilmiyorum artık
mehmet koçak 22 Nisan 2009 Çarşamba
yigit gerçekten dogru söylüyorsun hibrit sisteminden kimsenin haberi yok hiç bir doktorun ben biraz araştırınca yeni yeni bulamaya başladım pigback çok eski bu hibrit süper bir şeye benziyor ama nerenden temin ederiz ve fiyatı nedir yada gerçekten sert lenslere göre çok daha konforlumu bir sene sert lens kullandım ama daha yeni başlamış gibi alışamadım bende yumuşak lenslere geçtim ama ileriyi net göremiyorum yani sert lensteki görüntü kalitesi yok acaba hibriti taksam yine süper görüş elde edebilirimiyim
mehtap 21 Nisan 2009 Salı
Bende yaklaşık 4-5 ay önce kerotokonus hastalığım olduğunu öğrendim. Şimdi yumuşak lens üstüne sert lens takıyorum gayet iyi tavsiye ederim. diğer tedavi yöntemleri riskli bence herkes önce lens kullanmayı tercih etmeli. Doktorumuda herkese öneriyorum Gazi üniversitesinde Prof. Dr. Kamil BİLGİHAN.Herkese geçmiş olsun
sefa 21 Nisan 2009 Salı
Evet yiğit benim rahatsızlığımda keratakonus gözlük numaralarım -12 -13 miyop artı astiğmat ben lensle görme netliğim baya yükseliyor Allah'a şükürler olsun ki.ben yaklaşık 15 yıldır keratakonus hastasıyım ama bugüne kadar lens kullanmadım. Yaşım 32 inşallah kesin bir tedavi çıkana kadar lensle devam sürdürürüz hayatımızı.
umut 20 Nisan 2009 Pazartesi
sefa senin rahatsızlığın k.k. mu yoksa yüksek astigmat mı derecelerin kaç? merak ettim ben lens aldım takıyorum ama şu an orda bulduğum keskinlik yok sanki görmem de bende yüksek astigmat var ama
Yigit 20 Nisan 2009 Pazartesi
Sefa, Bu muthis seninle cok vakit geciren hocalarin ellerinde neden hibrid lens olmadigini sordunmu? Daha once hic bir hastalarinda denemislermi? Bir denemek istiyorum diye sorsana madem 2 hafta orda lens takabilmek icin ugrastin. Sana soyledikleri dogru degil, piggy back eski bir sistem hibrid yeni adamlarin bu yeni teknolojiden maalesef haberleri yok. Sert RGP lensi takmak cok zor istedigin kadar alismaya calis gene cok zorlanacaksin, benden soylemesi.
sefa 20 Nisan 2009 Pazartesi
Arkadaşlar hybrid lenslerle ilgili Ankara gazi ünüversitesi Kamil hocanın yorumu aynen aktarıyorum Aynı şeyi Güzn hocada söylemişti Hibrid lensler: Kenarları yumuşak ortası sert materyalden oluşmuştur, piggy back sisteme göre biraz daha fazla batma ve rahatsızlık oluştururlar. Bu lenslerdeki en önemli sorun lens materyalinin yeterli oksijen geçirgenliğinin olmaması ve zaman zaman korneada yeni damarlanmaya sebep olmalarıdır. Bu komplikasyonları nedeniyle çoğu hekim tarafından uygulanmazlar.

Çok Okunanlar

Miraç Kandili bütün İslam Aleminde hayırla ve dualarla kutlanıyor.Çok ...
250 liradan başlayan taksitler ve uzun vade ile ev sahibi olunuyor. Her ...
İzmir'in Karşıyaka ilçesinde, iddiaya göre M.B., eve geldiğinde eşi S.B. ...
Tesettürlü yarışmacının mini kıyafetiyle misafirlerini ağırlaması dikkat ...
Bir testereyle kesildikçe çoğalan ilginç cisim sosyal medyayı salladı.
Adam tamı tamına 400 kilo geliyor..
Leşe konan aslanın bayına fena bir iş geldi.
Anaya Komisyonu'nda olay çıkartan HDP'li vekil uçarak karıştığı kavgadan ...
Bursa'daki canlı bomba saldırısını gerçekleştiren terör örgütü PKK mensubu ...
15 yıl sigortalılık süresi, 3 bin 600 prim günü olanlar emekli olabiliyor. ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.