İşte Suriye'de Beşar Esad'ın adaleti.
23 Şubat 2012 Perşembe


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
omega 22 Şubat 2012 Çarşamba
89789 serı numaralı ıran gemısınıde suryeden ırana taşınan muhalıf tutuklular var bunu az oncede suryedekı muhalıfler acı olarak dunyaya duyurulması ıcın cagrı yapıldı
Misafir 22 Şubat 2012 Çarşamba
neden muhaliflerin yaptıkları da sergilenmiyor.
omega 22 Şubat 2012 Çarşamba
suryeye neden dunya sadece bakmakla kalıyor anlamıs deyılım az oncede acıl olarak yayınladıkları msc ıran suryedkı mahkumları konteyelerle ırana kacırıdıgını duyurdu muhalıfler dıkat edılırse gacan acıl olarak mahkumları serbes bırakın dıyye cagrı yapıldıktan sonra ıran surye lımanna gırdı bugun de suryedekı muhalıfler ıranın konteynerlerle suryedekı mahkumları taşıdıklarını bıldırdı
Misafir 22 Şubat 2012 Çarşamba
Bunlarda suriyeyinin PKKlısı devlete başkaldırırsan bu cezaya müstehaksın! İyiki ordumuz şefkatlide pkklılara böyle cezayı öngörmüyorlar!
1

Çok Okunanlar

İngiltere'nin en büyük kooperatif bankası olan Co-op Bank'ın CEO'su yasak ...
Genelkurmay Başkanı Necdet Özel'in yaptığı açıklama şöyle:
İşte aşkın engel tanımadığının ispatı. Belden aşağısı felç damat geline ...
De Bruyne'nin sevgilisi olan Caroline Lijnen adlı model, aynı dönemde ...
Sizlerde takdir edersiniz ki çocukça bir plan yapmışlar ancak ben yine de ...
Esra Erol'un sunduğu evlilik programına çapkın damat skandalı damga vurdu.
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın 'Amerika'yı müslümanlar keşfetti' sözüne Zaman ...
Bir yıl boyunca lezbiyen hayat süren kadın yaşadıklarını bir kitapta ...
Otobüsün, Somali yakınlarındakı Mandera kentinden başkent Nairobi'ye ...
Bugün alınan 3-0'lık mağlubiyetle puan kaybı 11'e yükseldi. Hollandalı ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.