İşte Suriye'de Beşar Esad'ın adaleti.
23 Şubat 2012 Perşembe


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
omega 22 Şubat 2012 Çarşamba
89789 serı numaralı ıran gemısınıde suryeden ırana taşınan muhalıf tutuklular var bunu az oncede suryedekı muhalıfler acı olarak dunyaya duyurulması ıcın cagrı yapıldı
Misafir 22 Şubat 2012 Çarşamba
neden muhaliflerin yaptıkları da sergilenmiyor.
omega 22 Şubat 2012 Çarşamba
suryeye neden dunya sadece bakmakla kalıyor anlamıs deyılım az oncede acıl olarak yayınladıkları msc ıran suryedkı mahkumları konteyelerle ırana kacırıdıgını duyurdu muhalıfler dıkat edılırse gacan acıl olarak mahkumları serbes bırakın dıyye cagrı yapıldıktan sonra ıran surye lımanna gırdı bugun de suryedekı muhalıfler ıranın konteynerlerle suryedekı mahkumları taşıdıklarını bıldırdı
Misafir 22 Şubat 2012 Çarşamba
Bunlarda suriyeyinin PKKlısı devlete başkaldırırsan bu cezaya müstehaksın! İyiki ordumuz şefkatlide pkklılara böyle cezayı öngörmüyorlar!
1

Çok Okunanlar

Florida eyalet yasalarına göre devlet bulunan hazinenin yüzde 20'sine el ...
5 gün devam eden bombardımandan sonra PKK'nın kayıpları resmen ...
69 yaşındaki sapık Lord, 12 bin sterlin ödediği fahişelerin sütyenini ...
Zimbabwe ulusal parkındaki aslan Afrika'nın sembollerinden biriydi. Bir ...
Hollywood'un ünlü yıldızı Liam Neeson'u sokakta görenlerin ağzı açıkta ...
Başta kola olmak üzere bütün gazlı içeceklerin insan vücudu için inanılmaz ...
Sonrasında ise MHP Grup Başkanvekili Oktay Vural'ın elini kaldırmasıyla ...
Bir dönem Demokratik Toplum Partisi (DTP)'nin Genel Başkanlığını da yapan ...
Üzerinde kadın kıyafeti olan bu genç aslında bir asker..
Güvenlik güçlerine saldıran hainler öldürüldü..
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.