İşte Suriye'de Beşar Esad'ın adaleti.
23 Şubat 2012 Perşembe


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
omega 22 Şubat 2012 Çarşamba
89789 serı numaralı ıran gemısınıde suryeden ırana taşınan muhalıf tutuklular var bunu az oncede suryedekı muhalıfler acı olarak dunyaya duyurulması ıcın cagrı yapıldı
Misafir 22 Şubat 2012 Çarşamba
neden muhaliflerin yaptıkları da sergilenmiyor.
omega 22 Şubat 2012 Çarşamba
suryeye neden dunya sadece bakmakla kalıyor anlamıs deyılım az oncede acıl olarak yayınladıkları msc ıran suryedkı mahkumları konteyelerle ırana kacırıdıgını duyurdu muhalıfler dıkat edılırse gacan acıl olarak mahkumları serbes bırakın dıyye cagrı yapıldıktan sonra ıran surye lımanna gırdı bugun de suryedekı muhalıfler ıranın konteynerlerle suryedekı mahkumları taşıdıklarını bıldırdı
Misafir 22 Şubat 2012 Çarşamba
Bunlarda suriyeyinin PKKlısı devlete başkaldırırsan bu cezaya müstehaksın! İyiki ordumuz şefkatlide pkklılara böyle cezayı öngörmüyorlar!
1

Çok Okunanlar

Sevgilisi Burak Yamantürk’le saatlerce alışveriş yapan Özge Özpirinçci, ...
Hollanda, Türkiye maçı öncesi son çalışmasını yaptı
Yaklaşık 5 yıldır aralıksız süren çatışmalarda taraftalr artık birbirini ...
Kazım iyi bir oyuncu. İlk kez onu Milli Takıma da ben almıştım ama yarın ...
İngiltere'de geleneksel olarak yapılan at yarışlarında utandıran ...
Beyoğlu'nda 5 metrelik istinat duvarından park halindeki aracın üstüne ...
Galatasaray'ın basketbol takımı oyuncusu Patrick Young, ezan sesinden ...
Ünlü güzelin arkasında kutu taşıyan bu adam sosyal medyayı da salladı
Önseçimde CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun da yarışa gireceği ...
Cumhurbaşkanı Erdoğan'a, Başbakan Davutoğlu'na, Büyükşehir Belediye ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.