İşte Suriye'de Beşar Esad'ın adaleti.
23 Şubat 2012 Perşembe


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
omega 22 Şubat 2012 Çarşamba
89789 serı numaralı ıran gemısınıde suryeden ırana taşınan muhalıf tutuklular var bunu az oncede suryedekı muhalıfler acı olarak dunyaya duyurulması ıcın cagrı yapıldı
Misafir 22 Şubat 2012 Çarşamba
neden muhaliflerin yaptıkları da sergilenmiyor.
omega 22 Şubat 2012 Çarşamba
suryeye neden dunya sadece bakmakla kalıyor anlamıs deyılım az oncede acıl olarak yayınladıkları msc ıran suryedkı mahkumları konteyelerle ırana kacırıdıgını duyurdu muhalıfler dıkat edılırse gacan acıl olarak mahkumları serbes bırakın dıyye cagrı yapıldıktan sonra ıran surye lımanna gırdı bugun de suryedekı muhalıfler ıranın konteynerlerle suryedekı mahkumları taşıdıklarını bıldırdı
Misafir 22 Şubat 2012 Çarşamba
Bunlarda suriyeyinin PKKlısı devlete başkaldırırsan bu cezaya müstehaksın! İyiki ordumuz şefkatlide pkklılara böyle cezayı öngörmüyorlar!
1

Çok Okunanlar

Çocuk evlilikleri tartışmalarının alevlendiği son günlerde dünyayı şoka ...
Dünyanın en zehirli hayvanlarından birisi olan taş balığı, en zehirli ...
Rusya’da kameralara yansıyan bir kaza izleyenlerin kanını donduruyor.
Aldatılan genç kadın intikam almak için sevgilisi uyurken yanına usulca ...
Özellikle savaş bulunan Müslüman ülkelerden kaçan göçmenler adeta ...
ABD’de bir evde yaşanan gaz sızıntısı faciaya neden oluyordu.
Al Ahli takımına transfer olan Moussa Sow’un imza töreninde skandal bir ...
Sosyal medya da yayınlanan bu görüntüler izleyenleri kahkahaya boğuyor.
İstanbul’da polisin düzenlediği operasyonla, "paralel devlet yapılanması" ...
Korkunç infazlar olanca hızıyla sürüyor..
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.