İşte Suriye'de Beşar Esad'ın adaleti.
23 Şubat 2012 Perşembe


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
omega 22 Şubat 2012 Çarşamba
89789 serı numaralı ıran gemısınıde suryeden ırana taşınan muhalıf tutuklular var bunu az oncede suryedekı muhalıfler acı olarak dunyaya duyurulması ıcın cagrı yapıldı
Misafir 22 Şubat 2012 Çarşamba
neden muhaliflerin yaptıkları da sergilenmiyor.
omega 22 Şubat 2012 Çarşamba
suryeye neden dunya sadece bakmakla kalıyor anlamıs deyılım az oncede acıl olarak yayınladıkları msc ıran suryedkı mahkumları konteyelerle ırana kacırıdıgını duyurdu muhalıfler dıkat edılırse gacan acıl olarak mahkumları serbes bırakın dıyye cagrı yapıldıktan sonra ıran surye lımanna gırdı bugun de suryedekı muhalıfler ıranın konteynerlerle suryedekı mahkumları taşıdıklarını bıldırdı
Misafir 22 Şubat 2012 Çarşamba
Bunlarda suriyeyinin PKKlısı devlete başkaldırırsan bu cezaya müstehaksın! İyiki ordumuz şefkatlide pkklılara böyle cezayı öngörmüyorlar!
1

Çok Okunanlar

Eski Dışişleri Bakanlığı Müsteşarı Özdem Sanberk, 11. Cumhurbaşkanı ...
Çalışma Bakanlığı, 11 milyon emeklinin promosyon alması için seferber ...
Chelsea deplasmanında puan kaybederek lider olma avantajını yitiren ...
İstanbul'da tecavüze uğrayan Amerikalı öğrenci I.D.S. yaşadığı dehşeti ...
Bu videoda ne ararsanız var...
Wilfried'in iddiaları reddettiği, eski karısı Angelika'nın ise suçunu ...
60 yaşındaki A. S. K'nin cenazesi ölüm nedeninin kesin olarak belirlenmesi ...
Eski Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci’nin korumasına Türkiye Büyük Millet ...
"'Doğa' Zamanı!" başlıklı yazıda "Doğa" kod adını kullanan Demir'i anlatan ...
Bu bebek tam 31 parmakla dünyaya geldi.
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.