İşte Suriye'de Beşar Esad'ın adaleti.
23 Şubat 2012 Perşembe


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
omega 22 Şubat 2012 Çarşamba
89789 serı numaralı ıran gemısınıde suryeden ırana taşınan muhalıf tutuklular var bunu az oncede suryedekı muhalıfler acı olarak dunyaya duyurulması ıcın cagrı yapıldı
Misafir 22 Şubat 2012 Çarşamba
neden muhaliflerin yaptıkları da sergilenmiyor.
omega 22 Şubat 2012 Çarşamba
suryeye neden dunya sadece bakmakla kalıyor anlamıs deyılım az oncede acıl olarak yayınladıkları msc ıran suryedkı mahkumları konteyelerle ırana kacırıdıgını duyurdu muhalıfler dıkat edılırse gacan acıl olarak mahkumları serbes bırakın dıyye cagrı yapıldıktan sonra ıran surye lımanna gırdı bugun de suryedekı muhalıfler ıranın konteynerlerle suryedekı mahkumları taşıdıklarını bıldırdı
Misafir 22 Şubat 2012 Çarşamba
Bunlarda suriyeyinin PKKlısı devlete başkaldırırsan bu cezaya müstehaksın! İyiki ordumuz şefkatlide pkklılara böyle cezayı öngörmüyorlar!
1

Çok Okunanlar

Rusya'da kameraya takılan bu görüntü izleyenleri şok etti..
CHP Genel Merkezi'ndeki toplantıya Antalya milletvekilleri Deniz Baykal, ...
İstanbul Kültür Sanat Vakfı (İKSV) tarafından düzenlenen 33. İstanbul Film ...
TSK içindeki paralel yapının sosyal medyada hükümet aleyhine yapılan ...
İnsanlar arasında dehşete neden olan dev timsah sonunda devrildi
Balkona çıkarak önce penisini kesen rapçi Wu-Tang Clan grubunun üyesi ...
İşte Lindsay Lohan'ın yattığı 36 ünlü isim.
Kendilerine bu yaftaları takanlar, bununla anılmak isteyenler var. ...
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç'tan flaş açıklamalar
Bu adamın innaılmaz bir fobisi var
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.