İşte Suriye'de Beşar Esad'ın adaleti.
23 Şubat 2012 Perşembe


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
omega 22 Şubat 2012 Çarşamba
89789 serı numaralı ıran gemısınıde suryeden ırana taşınan muhalıf tutuklular var bunu az oncede suryedekı muhalıfler acı olarak dunyaya duyurulması ıcın cagrı yapıldı
Misafir 22 Şubat 2012 Çarşamba
neden muhaliflerin yaptıkları da sergilenmiyor.
omega 22 Şubat 2012 Çarşamba
suryeye neden dunya sadece bakmakla kalıyor anlamıs deyılım az oncede acıl olarak yayınladıkları msc ıran suryedkı mahkumları konteyelerle ırana kacırıdıgını duyurdu muhalıfler dıkat edılırse gacan acıl olarak mahkumları serbes bırakın dıyye cagrı yapıldıktan sonra ıran surye lımanna gırdı bugun de suryedekı muhalıfler ıranın konteynerlerle suryedekı mahkumları taşıdıklarını bıldırdı
Misafir 22 Şubat 2012 Çarşamba
Bunlarda suriyeyinin PKKlısı devlete başkaldırırsan bu cezaya müstehaksın! İyiki ordumuz şefkatlide pkklılara böyle cezayı öngörmüyorlar!
1

Çok Okunanlar

İzmir’de bir kişi, sabıkalı olduğu için iş bulamadığı gerekçesiyle İzmir ...
İngiltere'de çok ilginç bir dava vardı..
Gökbilimciler, 1300 ışık yılı ötede yatan ve kökeni halen bilinmeyen ...
-40 derece şehirdeki bütün su boruları patladı
49 yaşındaki İngiliz kadın online alışveriş sitesi eBay üzerinden kendini ...
Zeugma Antik Kenti'nde sürdürülen Muzalar Evi'ndeki kazı çalışmalarında ...
Buna göre AK Parti oylarında bir önceki aya göre yüzde 2.5 puanlık bir ...
Hilversum Belediye Başkanı Pieter Broertjes, televizyon binasının ...
İzmir’in Buca ilçesinde kimliği belirsiz kişi ya da kişiler tarafından ...
Cumhuriyet Vakfı Yönetim Kurulu, Utku Çakırözer’i Cumhuriyet Gazetesi ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.