İşte Suriye'de Beşar Esad'ın adaleti.
23 Şubat 2012 Perşembe


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
omega 22 Şubat 2012 Çarşamba
89789 serı numaralı ıran gemısınıde suryeden ırana taşınan muhalıf tutuklular var bunu az oncede suryedekı muhalıfler acı olarak dunyaya duyurulması ıcın cagrı yapıldı
Misafir 22 Şubat 2012 Çarşamba
neden muhaliflerin yaptıkları da sergilenmiyor.
omega 22 Şubat 2012 Çarşamba
suryeye neden dunya sadece bakmakla kalıyor anlamıs deyılım az oncede acıl olarak yayınladıkları msc ıran suryedkı mahkumları konteyelerle ırana kacırıdıgını duyurdu muhalıfler dıkat edılırse gacan acıl olarak mahkumları serbes bırakın dıyye cagrı yapıldıktan sonra ıran surye lımanna gırdı bugun de suryedekı muhalıfler ıranın konteynerlerle suryedekı mahkumları taşıdıklarını bıldırdı
Misafir 22 Şubat 2012 Çarşamba
Bunlarda suriyeyinin PKKlısı devlete başkaldırırsan bu cezaya müstehaksın! İyiki ordumuz şefkatlide pkklılara böyle cezayı öngörmüyorlar!
1

Çok Okunanlar

SPK, finansman yapısındaki bozukluğa dikkat çekerek, cemaate yakınlığıyla ...
Kadınlar arasında bir garip akım başladı
Seda Sayan geçtiğimiz günlerde RTÜK'e gitti. Kanal D'yle olan anlaşması ...
Genç mankenin ölümü davası devam etti
Namibya'daki vahşi yaşam parkında inanılmaz bir olay yaşandı
Güney Sudan'ın petrol kenti Bentiu'nun silahlı gruplar tarafından ele ...
Önemli istihbarat bilgilerini ulaşmasıyla tanınan SON TV, Dışişlerin'ndeki ...
Canını kurtarmak için Türkiye'ye kaçan 13 yaşındaki Suriyeli kıza ...
IP numaralarına ulaşan polis, numaranın Emniyet İstihbarat Daire ...
Murat Erdoğan ve Gizem Tunç, geçen yıl 7 Eylül'de Erdoğan'ın dedesine ait ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.