İşte Suriye'de Beşar Esad'ın adaleti.
23 Şubat 2012 Perşembe


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
omega 22 Şubat 2012 Çarşamba
89789 serı numaralı ıran gemısınıde suryeden ırana taşınan muhalıf tutuklular var bunu az oncede suryedekı muhalıfler acı olarak dunyaya duyurulması ıcın cagrı yapıldı
Misafir 22 Şubat 2012 Çarşamba
neden muhaliflerin yaptıkları da sergilenmiyor.
omega 22 Şubat 2012 Çarşamba
suryeye neden dunya sadece bakmakla kalıyor anlamıs deyılım az oncede acıl olarak yayınladıkları msc ıran suryedkı mahkumları konteyelerle ırana kacırıdıgını duyurdu muhalıfler dıkat edılırse gacan acıl olarak mahkumları serbes bırakın dıyye cagrı yapıldıktan sonra ıran surye lımanna gırdı bugun de suryedekı muhalıfler ıranın konteynerlerle suryedekı mahkumları taşıdıklarını bıldırdı
Misafir 22 Şubat 2012 Çarşamba
Bunlarda suriyeyinin PKKlısı devlete başkaldırırsan bu cezaya müstehaksın! İyiki ordumuz şefkatlide pkklılara böyle cezayı öngörmüyorlar!
1

Çok Okunanlar

Acun'un sahibi olduğu TV8 kanalında yayınlanan ‘Ütopya’ isimli programdaki ...
Endonezya 4 uyuşturucu baronunu kurşuna dizdi..
Cezası adaletten önce halk verdi..
Adana'da, iki yıl önce Facebook'ta tanıştığı kişinin tecavüz ettiği 16 ...
Karısının çırılçıplak Justin Bieber ile fotoğraf çektirmesine ses ...
Basketbol takımının içinde bulunduğu mali kriz nedeniyle her geçen gün bir ...
İş, sanat ve spor dünyasının ünlü isimleri süper uçaklara biniyor..
İran'da Kısasa kısas uygulaması..
Ünlü şarkıcı Atilla Taş kendi adına olan hesabından Başbakan’a hakaret ...
İnternetin gündemine oturan bu görüntülerdeki kızın kim olduğu ortaya ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.