İşte Suriye'de Beşar Esad'ın adaleti.
23 Şubat 2012 Perşembe


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
omega 22 Şubat 2012 Çarşamba
89789 serı numaralı ıran gemısınıde suryeden ırana taşınan muhalıf tutuklular var bunu az oncede suryedekı muhalıfler acı olarak dunyaya duyurulması ıcın cagrı yapıldı
Misafir 22 Şubat 2012 Çarşamba
neden muhaliflerin yaptıkları da sergilenmiyor.
omega 22 Şubat 2012 Çarşamba
suryeye neden dunya sadece bakmakla kalıyor anlamıs deyılım az oncede acıl olarak yayınladıkları msc ıran suryedkı mahkumları konteyelerle ırana kacırıdıgını duyurdu muhalıfler dıkat edılırse gacan acıl olarak mahkumları serbes bırakın dıyye cagrı yapıldıktan sonra ıran surye lımanna gırdı bugun de suryedekı muhalıfler ıranın konteynerlerle suryedekı mahkumları taşıdıklarını bıldırdı
Misafir 22 Şubat 2012 Çarşamba
Bunlarda suriyeyinin PKKlısı devlete başkaldırırsan bu cezaya müstehaksın! İyiki ordumuz şefkatlide pkklılara böyle cezayı öngörmüyorlar!
1

Çok Okunanlar

Avustralyalı 36 yaşındaki Gwyneth Montenegro isimli kadının hayatı 18 ...
10 yıl boyunca vajinasında vibratör unutan İskoçyalı kadın günün olayı ...
IRAK Şam İslam Devleti militanlarının çok sayıda Irak askerini kamyon ...
Bartın'ın Amasra ilçesinde bir kişi, arkadaşlarıyla “denize giremezsin” ...
Çin'in Zhejian eyaletinde bir su kanalı Perşembe sabahı birden bire ...
IŞİD'e öven yayınlarıyla dikkat çeken internet siteleri İstanbul'da ...
MUĞLA’nın Seydikemer İlçesi’nde yol kenarına atılan cam şişe nedeniyle ...
30 yaşındaki Çağlar Ulaş Kara, evinde kız arkadaşı tarafından ölü bulundu
Son zamanlarda kadınlara tecavüz olaylarının sık yaşandığı Hindistan'da bu ...
Bu yıl tek zam alan emeklilerin, 2015 Ocak ve Temmuz aylarında maaşlarının ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.