İşte Suriye'de Beşar Esad'ın adaleti.
23 Şubat 2012 Perşembe


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
omega 22 Şubat 2012 Çarşamba
89789 serı numaralı ıran gemısınıde suryeden ırana taşınan muhalıf tutuklular var bunu az oncede suryedekı muhalıfler acı olarak dunyaya duyurulması ıcın cagrı yapıldı
Misafir 22 Şubat 2012 Çarşamba
neden muhaliflerin yaptıkları da sergilenmiyor.
omega 22 Şubat 2012 Çarşamba
suryeye neden dunya sadece bakmakla kalıyor anlamıs deyılım az oncede acıl olarak yayınladıkları msc ıran suryedkı mahkumları konteyelerle ırana kacırıdıgını duyurdu muhalıfler dıkat edılırse gacan acıl olarak mahkumları serbes bırakın dıyye cagrı yapıldıktan sonra ıran surye lımanna gırdı bugun de suryedekı muhalıfler ıranın konteynerlerle suryedekı mahkumları taşıdıklarını bıldırdı
Misafir 22 Şubat 2012 Çarşamba
Bunlarda suriyeyinin PKKlısı devlete başkaldırırsan bu cezaya müstehaksın! İyiki ordumuz şefkatlide pkklılara böyle cezayı öngörmüyorlar!
1

Çok Okunanlar

Çölün ortasında bir dehşet ortaya çıkartıldı
Şırnak’ta dün 4 teröristin etkisiz hale getirildiği çatışma anı güvenlik ...
Vücud geliştirmeye çalışanları ilgilendiren bir haber..
İrlanda'da yapılacak olan Avrupa hafif siklet boks maçı öncesinde korkunç ...
Antalyaspor ile oynanan maçta sakatlanan Markovic'in en az 15 gün forma ...
CHP Istanbul Gençlik Örgütü'nün Facebook ve Twitter hesaplarından ...
Almanya'da polis, Köln kentindeki geleneksel kadınlar karnavalının ilk ...
Onlar kanlı Esad rejimine karşı ilk başkaldırıyı yaptılar..
Çin hükümetinin başı hormonlu tavuklarla dertte.
Ölü yada yaralı olup olmadığı henüz bilinmiyor. Şehir yönetimi acil durum ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.