İşte Suriye'de Beşar Esad'ın adaleti.
23 Şubat 2012 Perşembe


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
omega 22 Şubat 2012 Çarşamba
89789 serı numaralı ıran gemısınıde suryeden ırana taşınan muhalıf tutuklular var bunu az oncede suryedekı muhalıfler acı olarak dunyaya duyurulması ıcın cagrı yapıldı
Misafir 22 Şubat 2012 Çarşamba
neden muhaliflerin yaptıkları da sergilenmiyor.
omega 22 Şubat 2012 Çarşamba
suryeye neden dunya sadece bakmakla kalıyor anlamıs deyılım az oncede acıl olarak yayınladıkları msc ıran suryedkı mahkumları konteyelerle ırana kacırıdıgını duyurdu muhalıfler dıkat edılırse gacan acıl olarak mahkumları serbes bırakın dıyye cagrı yapıldıktan sonra ıran surye lımanna gırdı bugun de suryedekı muhalıfler ıranın konteynerlerle suryedekı mahkumları taşıdıklarını bıldırdı
Misafir 22 Şubat 2012 Çarşamba
Bunlarda suriyeyinin PKKlısı devlete başkaldırırsan bu cezaya müstehaksın! İyiki ordumuz şefkatlide pkklılara böyle cezayı öngörmüyorlar!
1

Çok Okunanlar

Dehşete düşüren kumpasın görüntüleri ortaya çıktı..
Hayatı vukuat olan sarışın güzel yine hırsızlıkta yakalandı..
Dünya’ca ünlü Çekoslovak asıllı Amerikalı kadın tenisçi Martina ...
23 yaşındaki Kanadalı öğrenci Elizabeth Gallagher, Axani’nin satın aldığı ...
Başkent'te 3 kişi vurularak sokak ortasında öldürüldü.
Eşi ile sevgilisini öldüren sanık 31 yıl 8 ay hapse çarptırıldı
Tekne ile suda dolaşan iki erkek ve bir kız, kendilerinde eğleniyor.
Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığı idari savcıları İsmail Hakkı Şentürk ve ...
Geçmişte yaptıkları ve gördükleri olaylarla ilgili konuştular. Benzer ...
Laf atan kızların daha sonra kendinden özür dilemesine ayrıca sinirlenen ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.