İşte Suriye'de Beşar Esad'ın adaleti.
23 Şubat 2012 Perşembe


Yorumunuz gönderiliyor...
Gönderilen yorumlardan sadece yorum sahibi sorumludur. Yasal yaptırımlar nedeniyle yorum sahiplerinin IP adresleri kaydedilmektedir. Lütfen gönderdiğiniz yorumların içeriklerine dikkat ediniz.


Adınız :
Yorumunuz :


Yorumunuz gönderiliyor...
Adınız :
Mesajınız :
omega 22 Şubat 2012 Çarşamba
89789 serı numaralı ıran gemısınıde suryeden ırana taşınan muhalıf tutuklular var bunu az oncede suryedekı muhalıfler acı olarak dunyaya duyurulması ıcın cagrı yapıldı
Misafir 22 Şubat 2012 Çarşamba
neden muhaliflerin yaptıkları da sergilenmiyor.
omega 22 Şubat 2012 Çarşamba
suryeye neden dunya sadece bakmakla kalıyor anlamıs deyılım az oncede acıl olarak yayınladıkları msc ıran suryedkı mahkumları konteyelerle ırana kacırıdıgını duyurdu muhalıfler dıkat edılırse gacan acıl olarak mahkumları serbes bırakın dıyye cagrı yapıldıktan sonra ıran surye lımanna gırdı bugun de suryedekı muhalıfler ıranın konteynerlerle suryedekı mahkumları taşıdıklarını bıldırdı
Misafir 22 Şubat 2012 Çarşamba
Bunlarda suriyeyinin PKKlısı devlete başkaldırırsan bu cezaya müstehaksın! İyiki ordumuz şefkatlide pkklılara böyle cezayı öngörmüyorlar!
1

Çok Okunanlar

Yezidi kadından inanılmaz açıklamalar..
Terör örgütü IŞİD'in en önemli yeteneklerinden biri de, internet ...
Ak Parti’den istifa ederek bağımsız kalan Kütahya Milletvekili İdris Bal, ...
Twitter'da Kur'an-ı Kerim'i ayakları altında çiğneyen fotoğrafını paylaşan ...
Gary Belediye Başkanı Karen Freeman-Wilson'un yaptığı açıklamada, ...
Birbirine çok yakın duvarları süsleyen “Kilit, Poster ve Kepenkler” adlı 3 ...
İşadamı Ahmet Bayer'in, Paralel Yapı’ya yakınlığıyla bilinen işadamı İhsan ...
Irak Şam İslam Devleti'ne (IŞİD) katılan eski Irak hava kuvvetlerinden ...
Dünyanın yörüngesindeki uzay istasyonunun yakınından UFO geçti..
Yeter ya. Günlerdir bu fotoğrafı paylaşanlara sesleniyorum. Fotoğraftaki ...
Haber Vitrini’nde yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz.
Görüş ve önerileriniz için info@habervitrini.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.