Arda Güler, A Milli Takım'ın ABD'yi 3-2 mağlup ettiği karşılaşmanın ardından konuştu.
Mücadelede bir gol atan ve maçın oyuncusu seçilen milli futbolcu dikkat çeken ifadeler kullandı.
Arda Güler'in açıklamaları şöyle: "Maçtan önce moralimin bozuk olduğuna dair bir şeyler söylemişsiniz sanırım.
Tüm eleştiriler doğru.
Ne söyleseler haklılar.
Çünkü ben iyi oynamadım.
Hiçbirimiz ilk 2 maçta iyi oynamadık.
Drama yapamayız.
Kötü oynadık ve elendik.
İnşallah bundan sonra telafi ederiz.




