Süper Lig kulüplerinin yeni sezondaki harcama yetkileri, Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) tarafından yapılan bir duyuru ile netlik kazandı. Açıklanan rakamlara göre, en yüksek bütçeye sahip kulüp, son dört sezonun şampiyonu unvanını taşıyan Galatasaray oldu. Sarı-kırmızılıları, listenin ikinci basamağında Fenerbahçe takip ederken, Beşiktaş ise üçüncü sırada kendine yer buldu.
Belirlenen bu bütçelerin artırılmasına yönelik imkanlar da mevcut. Kulüp Lisans ve Finansal Sürdürülebilirlik Talimatı uyarınca, kulüplerin limit yükseltme talepleri Kulüp Lisans Kurulu tarafından değerlendirmeye alınabilecek. Bu müracaatlar için son tarihler, 15 Aralık ve her iki transfer tescil döneminin son gününde en geç saat 18.00 olarak tespit edildi.
2026-2027 Sezonu Takım Harcama Limitleri
Federasyon tarafından Türk lirası cinsinden ilan edilen takım harcama limitlerinin tam listesi şu şekildedir:
Galatasaray: 6.137.773.446.. 115.5 milyon euro
Fenerbahçe: 4.816.196.233 .. 90,6 milyon Euro
Beşiktaş: 3.397.251.589... 63,9 milyon Euro
Trabzonspor: 2.341.275.298.. 44,1 milyon Euro
TÜMOSAN Konyaspor: 1.415.698.662
Çaykur Rizespor: 1.345.252.036
Reeder Samsunspor: 1.039.453.100
RAMS Başakşehir: 987.881.703
Bellona Kayserispor: 940.370.334
Kocaelispor: 853.381.305
Gençlerbirliği: 853.381.305
Solwie Energy Fatih Karagümrük: 853.381.305
Corendon Alanyaspor: 669.229.611
Gaziantep FK: 570.028.038
Göztepe: 552.038.071
Eyüpspor: 546.553.433
Kasımpaşa: 481.052.381
Onvo Antalyaspor: 468.999.111




